پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204775
مدير کل آموزش و پرورش استان:
درسال 95شاهد رشد کمي و کيفي در عرصه هاي مختلف در آموزش و پرورش استان خواهيم بود
تاریخ انتشار : 1395/01/28 12:02:15
نمایش : 1026
مدير کل آموزش و پرورش استان در جلسه بررسي مشکلات نمايندگي آموزش و پرورش بخش جونقان گفت:درسال 95شاهد رشد کمي و کيفي در عرصه هاي مختلف در آموزش و پرورش استان خواهيم بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مديرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختياري گفت:درسال 95شاهد رشد کمي و کيفي در عرصه هاي مختلف در آموزش و پرورش استان خواهيم بود.

بهروز اميدي در نشست بررسي مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بخش جونقان که با حضور مديران استاني و شهرستاني و نمايندگي آموزش و پرورش  بخش جونقان در محل دبيرستان نمونه ترابي مقدم جونقان برگزار شد با بيان اينکه منابع دولتي به هيچ وجه جوابگوي نيازهاي آموزش و پرورش نيست بر حمايت خيران و همچنين مشارکت اولياي دانش آموزان براي تامين اعتبار براي مدارس تاکيد کرد.

مدير کل آموزش و پرورش  استان در ادامه توزيع عادلانه تجهيزات ،بهبود فضا هاي آموزشي ، برگزاري جشنواره کشوري خيرين مدرسه ساز ، جذب مشارکت هاي مردمي و نوسازي ناوگان خودرويي را از مهمترين اقدامات آموزش و پرورش استان در سال 94 عنوان کرد

اميدي سازماندهي و آموزش نيروي انساني ، افزايش مشارکت همگاني ، متناسب سازي فضا هاي آموزشي و پرورشي با تاکيد بر فن آوري جديد ، تکيه بر رويکرد  نوآورانه و پژوهش محور در فعاليت هاي مختلف ، توجه ويژه به سلامت روحي و رواني دانش آموزان را نيز از مهمترين اولويت هاي کاري آموزش وپرورش استان در سال 1395 بيان کرد.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد درسال 95شاهد رشد کمي و کيفي در عرصه هاي مختلف در آموزش و پرورش استان خواهيم بود .

لازم به ذکر است  در اين جلسه  مديرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختياري به همراه معاونان و مسئولان شهرستان و بخش  از قسمت هاي مختلف آموزشگاه نمونه ترابي مقدم بازديد نمودند و سپس با حضور در واحد خوابگاه دانش آموزي  در نشستي صميمي به بررسي مسائل و مشکلات اين قبيل دانش آموزان پرداخت.

مدير دبيرستان نمونه ترابي مقدم جونقان گفت:اين آموزشگاه در سال 73توسط خير نيک انديش مهندس نوروز ترابي مقدم در زميني به مساحت13000متر مربع با زيربناي 2000متر مربع ساخته شده است.

پرويز فتحي  افزود: در حال حاضر230دانش آموز از شهرستان هاي فارسان-کوهرنگ-اردل وکيار در سه رشته علوم تجربي،رياضي فيزيک وادبيات وعلوم انساني مشغول به تحصيل مي باشند.

وي ادامه داد:دانش آموزان همه ساله در زمينه هاي آموزشي و پرورشي موفقيت هاي شاياني کسب نموده اند.
 

 

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html